راهنمای خرید مناسب ترین هیتر

هیتر ها یک راه حل عالی برای گرم کردن فضای بزرگ با سرعت و مقرون به صرفه است.

آیا شما به هیتر نیاز دارید؟

چه فضایی را می خواهید گرم کنید؟ اندازه گیری ظرفیت هیتر فقط مربوط به اندازه اتاق نیست بلکه باید در مورد سرعت گرمایش هیتر نیز باشد.

اندازه اتاق و آب و هوای محلی مشخص خواهد کرد که چه هیتری به طور موثر اتاق و فضای شما را گرم می کند.

بخاری های قابل حمل یا بی سیم نباید بخاطر تولید گازهای گلخانه ای که تولید می کنند ، در اتاقی بسیار کوچک برای ظرفیت نامی خود نصب شوند. برای گرم کردن سریع ، بزرگترین ظرفیت (اندازه گیری شده در MJ / ساعت) را برای اندازه اتاق انتخاب کنید. یک هیتر با ظرفیت کمتر می تواند اتاق را گرم کند اما کندتر خواهد بود.

اندازه مناسب هیتر

هیتر
هیتر


هنگامی که تصمیم به خرید هیتر گرفتید باید اندازه آن را در نظر بگیرید. هزینه برای هیتر بزرگتر از حد ضروری، باعث هدر رفتن پول و هزینه های جاری بیشتر می شود.

گرمای خروجی در هیتر ها به ازای هر 1 کیلو وات بر ساعت تقریباً 10 متر مربع گرم می کند.

منطقه آب و هوایی که شما در آن زندگی می کنید، ارتفاع سقف شما، تعداد اتاق ها، چه عایقی داشته باشد ، آیا اتاق از نور مستقیم خورشید برخوردار است؟ پنجره ها چقدر بزرگ هستند و آیا دو جداره هستند؟ پرده های ضخیم دارند یا خیر. اینها فاکتورهایی هستند که هنگام انتخاب هیتر باید به آنها توجه کرد.

انتخاب سوخت مناسب

ساختار هیترهای گازی به گونه‌ای است که فقط با یک نوع سوخت گازی کار می‌کنند. بنابراین اگر برای تامین گرمایش از طریق هیترهای گازی، از گازهای دیگری استفاده کنید ایمنی خود و دیگران را به خطر می‌اندازید. در ساختار و نحوه‌ی کار هیترهای پروپان و هیترهای گازی دو تفاوت عمده وجود دارد.

اولین تفاوت بین هیترهای گازی و هیترهای پروپان این است که هیترهای پروپان دارای ارزش گرمایی بیشتری هستند. در واقع هیترهای پروپان حاوی انرژی زیادی هستند. بنابراین درمقایسه‌ی هیترهای گازی، برای تولید مقدار گرمای برابر، گاز کمتری مصرف می‌کنند.

دومین تفاوت هیتر گازی با هیتر پروپان مقدار نسبت اکسیژن به گاز لازم برای عملکرد هیتر است. نسبت اکسیژن به گاز در هیتر پروپان ۲۵ به یک است. در حالی که این نسبت در هیتر گازی تقریباً ۱۰ به یک است. به همین علت هیتر پروپان اکسیژن بیشتری به داخل مشعل خود هدایت می‌کند.

کم مصرف بودن هیتر

یکی از مزایای کلیدی کم مصرف بودن یک هیتر است که سوخت گاز را تبدیل به انرژی گرمایی می‌کند زیرا علاوه بر جلوگیری از اتلاف انرژی، هزینه‌های گرمایشی را کاهش می‌دهد.

قطعات سازنده‌ی استاندارد

هنگام خرید هیتر دقت کنید هیتری را بخرید که مطابق استانداردهای روز باشد. کیفیت و جنس قطعات سازنده‌ی آن را کنترل کنید. هر چقدر که قطعات سازنده هیتر با دوام‌تر باشند، راندمان گرمایشی و طول عمر هیتر افزایش پیدا می‌کند.

پایا دما راهنمای تخصصی در مورد هزینه های سیستم های گرمایشی ، قیمت و مزایا و معایب بخاری های قابل حمل می باشد و شما عزیزان می توانید برای دریافت اطلاعات دقیق و قیمت ها به بخش هیتر سایت مراجعه نمایید و با مشاوران ما در ارتباط باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.